Härligt!

Hej! Andra dagen ute på landet har varit helt underbar. Även solen sken igenom några minuter under dagen och vi fick till en liten tripp till stallet också. Dessutom klipptes Zixten, både kropp och klor, vilket var väldigt nödvändigt. 
Har i stora drag hunnit med den mesta som jag skulle gjort idag. 

Imorgon åker vi hem lite senare på dagen för att sedan hämta en tjej från USA på flygplatsen. Jag bodde hos dem förra sommaren och nu är det deras tur att komma hit. Det kommer att bli jätte kul och bra för mig att öva på min engelska innan gymnasiet. 

Efter hon har åkt hem så börjar jag jobba tre veckor framåt. Kan knappt vänta tills dess!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, så god natt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0