Jaha...

God morgon! Eller rättare sagt gid eftermiddag... Dagen har bara svept fram och jag jag gjort absolut inget alls. Man får lite dåligt samvete när man inte har varit ute något, denna helt okej varma dagen, men vad ska man göra ute när man är helt ensam. Så jag har spenderat dagen framför min kära The sims 3, vilket är lika roligt som man kom ihåg det. 

Nu ska jag i alla fall få lite frisk luft och gå ut med min kära hund. 

Jag hade dött för att få åka till stallet idag. Skulle vara så otroligt mysigt att komma från huset, men har såklart ingen häst att rida på. Vet inte om jag kommer rida något mer tills jag ska börja sommarjobba. Men jag hoppas att jag kan få rida minst en gång innan dess, eller bara få vara i stallet över huvudtaget. Har lite abstinent på det...

Ha en super bra fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0