Kan man ha det bättre?

Ligger nu i min säng, redo för att sova, samtidigt som man hör regnet smattra mot ruterna. Älskar det ljudet. Det påminner så mycket om regniga sommardagar då man vaknar upp, lite för sent och vet att man kommer spendera sim tid med att spela kort med hela familjen. 

Nu ska jag sova ochha en lång sovmorgon imorgon. Det kommer att bli så skönt. Det är inte heller någon skola imorgon, utan det är niornas dag i vår skola. 

Det kommer att bli så spännande imorgon. Ingen har någon aning om vad som kommer att hända. Vi har bara fått reda på att vi ska ha på oss färgglada kläder, bekväma skor och en vattenflaska. Vi har ingen aning om vart vi ska. Jag älskar överraskningar så det kommer bli super roligt!

Nu ska jag sova, GOD NATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0