Klassträff

Hej hunni. jag är ledsen att bloggen kommer i andra hand efter... Ja, att inte göra något alls helt enkelt. Har märkt att om man inte har något att göra, gör man inte något, inklusive de sakerna man igentligen har att göra, i detr här fallet bloggen. Det blev lite rörigt där, jag vet, men jag tror ni förstår.
 
Idag ska jag snart iväg till en klassaktivitet. Det är den sista gången vi gör något tillsammans som en klass innan vi skilljs åt. Så det kommer att bli jätte roligt. Har igentligen väldigt bråttom, men orkar inte skynda mig, så vi får se när jag kommer iväg. Vi ska sätta på grillen och grilla korv och bröd och sedan göra lite smors (stav?) till efterrätt. Sedan kanske vi ska bada eller göra lite lekar. 
 
Måste gå nu! Ha en underbar kväll!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0