Skolavslutning

Jaha, då var det skolavslutning idag och jag gör mig redo för ett välförtjänt sommar lov. Känns som det bara var några veckor sen vi satt i matsalen och konstaterade att det bara var 90 dagar kvar tills vi skulle få ta det lite lugnt. Jag har inte riktigt sommarkänslan som man brukar ha, men det är väll för att det blev så plötsligt dags att säga farväl till mina klasskamrater som jag träffat nästan varje dag i 4 år. Känns otroligt konstigt. 
 
Har alltså lite blandade känslor och tror att det kommer att bli en sorglig dag även fast vi får TVÅ MÅNADERS LOV! Och sen börjar jag i en helt ny skola där jag inte kommer att känna någon och kommer alltså vara helt ensam den första veckan. Det kommer bli riktigt spännande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0