Toppen på listan

Hej! Jag kan inte förklara hur mycket jag längtar till min födelsedag. Fortfarande en månad - 9 dagar kvar, men jag har alltid vara lite over exited några månader innan min födelsedag, och jag tror inte att det kommer att försvinna på långa vägar. Min önskelista i år är också helt legendarisk och jag tror inte att någon kommer ha svårt att hitta rätt present till mig...
 
Toppen på listan ligger såklart en ridhjälm. Efter att jag har ramlat av och slagit i huvudet ordentligt några gånger är det nog dags för en ny hjälm och har nu hittat dröm hjälmen. Eller dröm och dröm, men en hjälm som jag kommer trivas med lång tid. 
Har testat den och den passar mig perfekt, och det är inte sammet. Ännu ett plus är att den är en bra nyans av brun. Det ända negativa är att den har rätt så mjuk skärm, så om jag lyckas skaffa in den får jag undvika att ramla av med näsan först.
 
Har tyvärr ingen bra bild på den, men den kommer från HL och ni kan hitta den på "Häst och hund huset" om ni vill kolla in den.
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0