Äntligen helg!

Hej, hej! Nu är jag hemma från veckans sista skoldag. Det känns ovanligt skönt, då veckan har varit ganska stressad för min del. Tyvärr kommer då kommande vecka vara ännu mer plågsam, då jag har två nationella prov, men klarar mig förhoppnings vis ur den knipan också. 
 
Just nu sitter jag hemma och förbereder mig för ridning. Idag ska jag hoppa. Eller hoppa och hoppa... men jag kommer troligen bara ta några studs, vilket kan vara bra ibland. Även för ryttaren.
Sen imorgon ska jag ut till Totte och på söndag ska jag åka ut med Ebba (kanske Stella) till Decibelle och se det nya stallet.
 
Jag har även två "The Vampire Diaries" avsnitt också som jag har att se fram imot. 
 
Det känns som att det kommer bli en bra helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0