Glad fettisdag!

Hej allihopa, och glad fettisdag. 
Idag har jag spenderat, som alla andra tisdagar i skolan och i stallet. Super mysig dag och stämningen runt mig var bättre än vanligt. Kanske berodde på den härliga vårkänslan man fick när solen äntligen sken igenom. 
Totte var även gladare idag. Han måste också ha känt våren och beslutat att vara pigg och stark, och till och med lite bockig........ (Vet inte riktigt vad som hände med honom)

Har även blivit två hela semlor fetare idag. Fick en först av Julia och sen lyxen att få en till efterrätt. I vanliga fall är jag inte så jätte förtjust i semlor, speciellt inte när dem har för mycket mandelmassa i, men idag var dem (som tur var) godare än vanligt. 

Nu ska jag använda mina sista krafter till att läsa igenom SO:n innan som däckar ihop. 

Måste också bara fråga er. Hur uttalar ni fettisdagen. Jag säger fet-tisdagen, men alla andra verkar uttala det fettis-dagen. 
Säger jag helt fel...?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0