God natt <3

Hej! Nu ligger jag i sängen efter en lång dag. Går och lägger mig extra tidigt så jag ska orka med morgon dagen, vilket förhoppningsvis kommer att bli en bra dag. 

Idag körde jag och Totte ett pass på banan, som inte gick precis som jag ville det. Totte var inte på humör alls och det kändes inte så kul att bråka med honom. Så jag lät honom gå i väldigt låg form och krävde väldigt lite av honom. Däremot ville jag att han skulle gå framåt vilket inte gick så bra. Det är något som är ett måste för att mina knep ska fungera. Det är iof nyckeln till alla hästar, men till just en sån tung häst som inte har farten "naturligt" är ett extra viktigt. 

Aja, nu ska jag vila mina ögon lite! God natt <3

(Zixten fick en mjölkkartong som han var väldigt stolt över... Han är så otroligt söt!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0