Grällsta Ridcenter

Märkte precis en helt underbar sak. en av mina kompisar från konfalägret ska vara med på Pay and jumpen imorgon. Dessvärre är hon i lite högre klasser än jag och kommer hoppa 80 cm medan jag hoppar 50-60 cm och då många verkar vara med kommer vi säkert missa varandra, men man vet ju aldrig. 
 
Saknar alla tjejer och hästar från det lägret. Det var dem roligaste tre veckorna, jag ska inte säga hela mitt liv, men dem ligger i alla fall i toppen. Om ni är 15 (eller ska ta konfirmationen i en annan ålder) så rekomenderar jag verkligen det lägret. Man får göra så mycket kul, och alla, både ledare och elever, försöker alltid få en sån gemensam grupp som möjligt. Ridningen matchas till dig och din utveckling och ridlärarna är super duktiga och snälla. Det enda som kan vara negativit är att man får hoppa ganska lågt, men det förstår man ju. Om man har en ridskola/sommarskola och alla hästar ska hoppas av olika ryttare kan man ju inte slita på dem för mycket. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0