Hallon färgat schabrak

Hej. När jag skulle köpa tröjan som jag gjorde idag kom jag på att det kommer vara väldigt svåer att matcha det med ett schabrak. Det finns nästan inga med samma färg, och jag vill heller inte ha ett helt hallon färgat schabrak utan att till exempel bara kanten är den färgen och så kanske grått eller liknande, med lite detaljer.
 Någon som vet något liknande? :)
 
Det skulle vara så otroligt kul att designa egna schabrak. Just schabrak tycker jag är jätte kul att hålla på med, och det finns så många jag skulle villja ha, men som inte verkar finnas någonstans. Det finns flera sidor där man tex kan designa sina egna skor eller tröjor och förstår inte varför det inte kan finnas några sånna för schabrak. Eller det kanske gör det, men inga som jag känner till.
 
Aja, nu måste jag iväg och handla!
 
Ha en bra lördags kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0