Lördag

Idag ska jag iväg till hööks med Stella för att spendera bort mina pengar. Tanken var egentligen att jag och mamma skulle åka iväg till Sharpman, men hon hade andra planer så det blev inte av. 
 
Just nu är jag i ett stort behov av en inte för varm eller för kall långärmad tröja som jag kan använda vid vår börjaden och kanske vid den lite kallare sommardagen. Känner att jag använder samma klädder varje gång då två av mina ridbyxor är smutsiga och det tredje paret är röda. Det är väldigt svårt att matcha med rött till något.
Skulle helst köpa en svart eller möjligtvis vit tröja, men det verkar inte finnas så stort sortiment av det just nu. Så det får bli en lite mer färg glad tröja som inte heller matchar till rött...
 
(Det här är den tröjan jag kan tänka mig betala för)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0