Snömys

Hej! Har ni haft en härlig onsdag idag då? Tycker väldigt mycket om onsdagar då skoldagen är jätte härlig. Vi börjar sent och slutar tidigt.
 
Nu sitter jag framför datorn en risifruttin som låg och väntade på mig i kylen och myser med vinter vädret. Även fast jag mer än gärna vill ha sommar så måste jag erkänna att det är lite mysigt med snön, och det är dessutom otroligt vakert. Jag älskar när jag befinner mig  en vacker miljö. Något som är positivt med mig är att jag ofta ser det mesta som något vackert. Som till exempel när jag rider ut i skogen ser jag bara fina saker och det är då jag trivs som bäst. 
Haha det blev lite rörigt där, men jag tror ni försår.
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0