Torsdag!

Hej! Förslår för dålig uppdatering denna vecka. Finns inga ursäkter för det. 

Fick en riktigt stressig eftermiddag idag, men nu sitter nu på bussen påväg till Totte med ett äpple och min läskigt coola nerds kopp i handen. Det ända negativa med den är att den är så jävla svår att dricka ur. När jag nästan precis skulle på spårvagnen så drack jag, och klumpig som jag är spillde jag ut en stor del över mig. Och jag ville inte gärna gå på spårvagnen helt blöt och skämma ut mig själv, så jag tråkade snabbt av mig och stängde jackan.... Så smidig kan jag vara.

Ska i alla fall bli skönt att åka till stallet nu, och få lite lugnt och ro. Det är sista gången jag ska rida Totte innan pay and jumpen i helgen. Är så taggad. Vet dock inte vad jag ska göra idag. Vill rida ut, men det kan ju vara bra om jag rider på banan också. Vi får se hur det blir :)

Hej då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0