Disney

Hej! Eftermiddagen har bara swichat förbi och snart är det tisdag igen. Idag har jag absolut inte gjirt något. Satte bara på några disneyfilmer bland annat "Pocahontas" och "Frozen". Några riktigt bra filmer. Försöker hitta lite inspiration till våran tårttävling i skolan då temat äntligen är disney. Så det kommer verkligen vara så kul. Dock lyckas vi alltid total faila på våra tårtor men i år, då det är sista gången och ett jävligt bra tema, då ska vi satsa!
 
Nu ska jag så mig ner och titta lite på "vanlig" TV och sedan kanske plugga lite till. Det har inte varit så jätte stor del av min dag och man får ju såklart lite dåligt samvete, men nu tycker jag att jag förtjänar liiiite ledighet på eftermiddagarna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0