Fredag...

Hej. Ännu en jobbig dag idag, men ändast för två anledningar. Ena var ju för matte provet... Vet inte hur det gick, och vill inte heller tänka på det. 
Den andra var pga att jag troligen inte kommer kunna tävla i helgen som planerat. Som ovan "tävlings ryttare" har jag såklart glömt att lägga in pengar och har alltså inget licens. Bara liiiite dum... Det är så typiskt mig att glöma sånna saker, vilket är ett stort problem. Känner mig så otroligt dum då flera, bland annat Tottes ägare, har kämpat så med att få mig att kunna tävla, och så sätter en sån här sak stopp för allt, och allt är mitt fel. Blir så sur på mig själv. 
 
Nu ska jag sätta på ett "The Vampire Diaries" avsnitt och sedan ta en liten promenad med Zixten för att senare åka till stallet. Först ett dressyrpass och sedan hoppnig. Förhoppningsvis går det bra, så jag slipper ha ännu en sak som förstör en fredag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0