God morgon

God morgon alla. Så då är det lördag igen. Det är nästan hemskt att jag inte är så glad som jag brukade vara. nu när det är så mycket plugg är en helg som en skoldag och istället för att tänka att "nu är det fredag" och bli så där superglad så tänker jag "om två dagar är det måndag igen...". Lite synd att skolan har förstört det.
 
Idag ska jag börja med att träna ett NIKE pass och sedan ska jag och pappa åka iväg och hämta transporten. Lykades fixa ett licens i sista stund så då blir tävlingen av imorgon. Är så glad! Är dock lite nervös då jag inte gillar att visa upp när jag hoppar Totte. Kanske låter hemskt men jag vet att det inte ser super snyggt ut när jag hoppar honom vilket är synd, men det viktigaste är att vi kommer igenom felfri. Det är också våran första start i 80cm imrgon så kommer bli super roligt :)
 
Nä, nu ska jag iväg och äta frukost. Ha en bra lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0