Hej!

Hej, hej alla! Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag har haft. Eller igentligen har den inte varit så jätte bra, men då jag inte har pluggat något än har jag ara suttit framför TV:n och såsat. Man får alltid lite ångest efter en sådan dag, men jag tror att man behöver det bland. 
 
Nu ska jag snart sätta mig framför TV:n igen och sätta på ett avsnitt av "Navy CIS" och sedan en påföljning av "Blacklist". Sedan ska jag bara läsa sista biten av SO:n och sedan krypa ner i sängen. Kommer bli så skönt.
 
Imorgon har vi även det sista skriftliga NP:t som jag ska tagga till. Det kommer att bli så skönt när det äntligen är över så att jag kan gå tillbaka till mitt vanliga liv, i alla fall för en stund.
 
Aja! Ha en super bra kväll och lycka till alla nior som gör provet imorgon!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0