Hej!

Herre vilken seg dag jag har haft det idag. Har typ sovit på lektionerna. Det var tur att jag bara sov "typ" då jag kunde ha missade en riktigt spännande genomgång om lieraturhistoria. Resten av dagen var väll det samma. Inget hände jag var trött och lektionerna otroligt tråkiga. 

Sedan kommer man ut till stallet och det är då jag äntligen vaknar upp. Det var så jävla skönt att bara komma ut. Allt var helt tyst och så var det varmt. Dock blev det en liten ösregn paus, men det gjorde mig inte midre glad och det tog slut ganska snabbt och så blev det sol igen. 

Totte var också på topp idag. Traven sitter som en smäck. Skritten är snart där och galoppen kommer. Han är fortfarande lite lång och låg i galoppen men det är bara att jobba på så kan han få mer muskler på bakbenen och bättre undertramp.

Tänkte också ta upp en sak i det här inlägget men märkte att inlägget blev rätt långt så ni får det i nästa inlägg! 

Ha det bra <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0