Helg!

Å herre gud. Den absolut sista fredagen i äppelviksskolan... Vad ska jag göra. Slutade dagen med en obeskrivligt mysig song lektion där vi satt ute under träden och sjöng, hela klassen tillsammans. Kommer sakna dem enormt, även fast vi kanske inte varit så jätte tajta hela tiden. Allt kommer bli helt nytt för mig, och jag vet inte hur jag kommer fixa mig ur detta. Men det kommer gå bra, och med mina kompisar, min familj ochj mitt starka intresse för djur kommer det att gå bra.
 
Idag ska jag packa för segeltävlingen och sedan plugga lite. Det kommer bli super kul imorgon, men som jag säkert skrev förut är jag super rädd då det lutar, men ska försöka hålla mig ombord. Får se om jag lyckas... Mitt mål är i alla fall att komma iland utan att ha bett dem att fixa med seglena så att det inte lutar lika mycket. I vanliga fall älskar jag att segla men det känns alltid som att vi ska kapsejsa (vilket inte våran kära "Storm Stina" kan göra) och jag har inte haft så bra erfarenheter av det, så det är min ursäkt...
 
Aja, nu ska jag ta en liten dusch och sen fixa allt annat. 
Ha en bra helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0