Ingen tävling...

Hej. Har varit hemma hela dagen idag. Tävlingen blev inte av pga många olika orsaker, men framför allt för att jag inte vill utsätta Totte för något som jag inte tror att han kommer klara av. Har istället tagit det lungt, fyrat min syster på 18 års dagen och sedan städat och tjänat lite behövande pengar. Faktiskt var det rätt skönt, dessutom då jag har ännu ett Nationellt prov på gång som jag verkligen måste plugga på. 
 
Nu sitter jag vid datorn och lyssnar högt på musik samtidigt som regnet öser ner utanför. Jag älskar verkligen och kan inte förstå dem som hatar det. Okej, det kanske inte är det absolut roligaste vädret att vara i stallet, speciellt inte om man inte har något ridhus, men det är så mysigt ochjag har verkligen inget emot att bli blöt och sedan sätta mig i soffan med varm chocklad i handen och en värmefilt runt mig. Ni som inte gillar regn måste i alla fall erkänna att det låter väldigt mysigt. 
 
Aja, nu måste jag fortsätta plugga plugga plugga...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0