Lång helg!

Hej. Då är man ju ledig i 4 hela dagar. Man kan ju inte direkt klaga... Dock ska jag spendera den största tiden med plugg. Har nu bara ett prov kvar och jag ska hålla ut det sista. Sen är det det två månader ledigt och en helt ny start efteråt. Har som sagt lite blandade känsler om det, men det kommer säkert att gå bra.
 
Idag ska jag bara ta det lungt, inget plugg och bara smälta dagens ridpass. Det gick sådär och jag måste fundera ut vad jag ska göra bättre nästa gång. Beauty var väldigt lång idag under och efter galoppen. Det var riktigt frustrerande då galoppen är hennes starkaste sida. Traven satt iof som en smäck innan galoppen och galoppen på långsträckor gick bra men när vi kom in på volten så gick det bara inte. Hon blev sur och började bocka också, vilket är väldigt olikt Beauty i dressyren. Men hon var lite trött, och det kan inte gå jättre bra varje lektion. 
 
Nu ska jag sätta på ett avsnitt av någon rolig serie och bara ta det lungt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0