Mys faktor på hög nivå...

Gud vad mysigt det var idag att vakna upp med regnet smattrande mot rutorna. Älskar verkligen regn, och det kändes som en bra dag för det här mysvädret. Nu kan jag bara sitta hemma och plugga utan att få dåligt samvete för att jag inte får ut. Kanske till och med kan fixa bilen med hjälp av det här. Vilken tajming.
 
Senare i kväll så ska jag kanske rida. Det beror lite på om jag ska iväg på jobbintevju eller inte. Men förhoppningsvis rider jag ikväll och åker på intervjun på söndag eller liknande. 
 
Det känns som att det kommer att bli en riktitg bra dag idag, och är konstigt nog taggad på att bara sitta inne och plugga, men det är ju sista provet och det är kemi, så då är det gasnka självklart...
 
Ha en toppendag idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0