Slut spurten

Hej alla! Hoppas ni har haft en bättre vecka än jag har haft. Plugg, plugg, plugg har stått på schemat och det verkar tyvärr inte ge några resultat... lite surt när jag verkligen försöker. Känner bara för att ge upp och skita i det hela. jag har ju tekniskt sätt redan kommit in på mitt gymnasium. Dock känns det lite dummt då vi är så nära slutet. Man får helt enkelt hålla tillbaka och bli riktigt förtjänst av sommarlovet när det väl kommer. 
 
Dagen igår var extra jobbig. Började med matte NP som jag inte riktigt kan svara på hur det gick. Efter det fick jag reda på att jag sänkt mig i ett av mina favorit ämnen och sedan slutade dagen med än rätt dålig dressyr lektion. Och det var ändå något som jag verkligen sett fram imot att lysa upp min dag på, men icke. 
 
Nu ska jag i alla fall plugga till Matte NP del 2. Så taggad....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0