Trött på hög nivå

Hej! Blir så jävla sur på den här appen som tar bort varenda inlägg jag skriver. Visst har den blivit bättre än den förra som var helt meningslös, men det finns fortfarande förbättringar som kan göras. 

Aja, idag har jag haft sovmorgon. Vaknade dock en timme innan mitt alarm gick, så det var lite synd. Just nu är jag så himla trött och orkar verkligen inte göra något alls. Men det är bara att åka iväg till stallet nu och få annat att tänka på. 

Idag ska jag nog sätta fram lite små hinder som Totte och jag ska försöka ta mig över. Får hoppas på att han är sitt pigga jag nu när Gud kände för att ge oss kalla vindar och vatten fyllda moln. Nu får man bara hålla tummarna på att undvika regn. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0