Nyköpta bilder

Nu har det reda gått en hel vecka efter höst lovet. Bara 6 veckor kvar då tills det är jullov. Kan knappt bärja mig. Min syster är överallt nu med pynt och allt möjligt och det kommer att bli så mysigt när snön kommer och faktiskt lägger sig. Det snöade ju här om dagen men det hade försvunnit redan dagen efter, så det sög ju...
 
Idag har jag tagit tillfälle att köpa några bilder från tävlingen. Köpte tre stycken som jag tyckte om. Det var så kul för att på två bilder sitter jag och skrattar. Jag hade vägrat innan på det hindret och när alla på läktaren började smacka när jag kom igen kunde jag inte hålla mig. 
 
Vad tycker ni om dem?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0