Äntligen lov!

Hej hej! Hoppas att alla har haft en bra start på höstllovet. I alla fall dem som har lov. Själv började det inte så superbra. Fick reda på lite tråkiga nyheter som för mig kommer innebära en stor förändring och om det är något jag är tålig på att ta är det förändringar. Så det rörde runt lite på livet men annars har det flytit på bra. Har pluggat lite och idag var jag även ute till Totte och red lite. 
 
Det var så mysigt! Tog en tur i skogen, gick vilse och var ute hur länge som som helst. Han var också jäkligt pigg. Inte varje dag det händer. Kunde knappt få stop på honom i galoppen eller till och med traven. Efter ett tag gav jag upp att hålla in honom och lät han springa tills han blev trött. När vi väl var hemma hade han inte riktigt lika friskt steg som innan så han fick i alla fall bort lite energi. Han hade ju ändå vilat två dagar i rad så förstår honom.
 
Imorgon är det bara städa, plugga och kolla på en basket match som gäller. Inget jätte roligt kort sagt. Sen kanske man kan spendera lite tid med kompisar senare på kvällen. Vem vet?
 
God nattt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0