Flyter på som vanligt

Hej! Sitter nu ihopkrypen i min säng, redo för att sova. Upp kl.halv 6 imorgon då... TAGGA!! Är så himla lycklig just nu. Mitt liv flyter på, inte så mycket plugg. Har endast ett matte prov den här veckan och till nästa vecka bara ett franska prov och en labrapport inlämning. Sen kommer det väll antagligen mer under veckan men just nu är det de enda.
Sen händer det annat massor med spännande saker brevid plugg och skola.
 
Resten av min familj verkar dock inte ha samma lycka som jag. Det är problem med jobbet, eller med basketen som sänker allas humör en aning. Men försöker inte tänka på det så mycket. 
 
Ja, men det är väll det som pågår i mitt liv just nu. Finns igentligen inget specifikt att peka ut.
Hoppas i alla fall att ni har det lika bra som jag, om inte ännu bättre!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0