Instängd och uttråkad

Nu är ännu en lördag avslutad och ligger hemma i soffan och tittar på "Farväl till maffian". Har nder dagen endast städat, pluggat och sprungit. Har även hållt på i ungefär en timme för att fixa min syster fin till en fest. En helt vanlig, tråkig lördag. Vill så gärna komma ut och ta ett ridpass ute i skogen så jag kan få lite gärlig höstluft. Klarar inte  av att vara kvar hemma hela dagen. Får panik!
 
Morgon dagen kommer att bestå utav samma saker, men med då lite extra plugg. Och som pricken över i:et är det även söndag, så dagen kan väll inte bli mycket bättre än så...
Kommer nog vakna rätt tidigt imorgon så att jag hinner med allt jag ska göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0