Jävlar vilken dag!

Hej! Hur fungerar livet? Själv har det varit en väldigt tröttsam och lång dag och jag forsätter inbilla mig att det är onsdag hela tiden. Har spenderat denna underbart soliga tisdag med att jobba för mamma på hennes jobb. Byggnaden är verkligen jätte fin, men jobbet utmattande och det är något med ljuset som gör att jag får ont i huvudet. Har fått dela in papper på alla olika sätt och kännat en räjäl summa. I alla fall för mig...
 
Senare efter jobbet åkte jag direkt till staller för att rida. Hade Winnipeg idag. Der gick sådär. Han är bara så jävla nickig hela tiden och det får min att inte vilja ta så mycket i honom. då blir tyglarna för långa och allt bara helt katastrofalt. Har precis blivit indrudocerad ett helt nytt sätt att rida som jag försökte testa på något vänster. Vill verkligen kunna rida på det sättet och ska göra allt för att läre mig det.
 
Nu ska jag titta lite på "How I meet your mother" och sedan gå och lägga mig!
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0