tankarna flyger

Alltså idag har jag haft så himla många blandade känslor. Både typ panikkänslor och då jag bara vill lägga mig ner  och gråta, samtidigt som jag är super glad och taggad på livet. Och det värsta är att jag inte ens vet varför. Känner mig helt borta och jätte flummig. Kanske bara är jätte uttråkad. 
 
Nu måste jag sätta mig ner och plugga ordentligt. Tro det eller ej men har fått mer plugg under lovet än vad jag vanligen har varje vecka. Eller i alla fall lika mycket. Tycker det är så oskyst av lärarna att lägga exempelvis ett prov veckan efter lovet då man igentligen ska ta det lugnt. Om jag hade varit lärare skulle det inte falla mig tanken att ge uppgifter på olika nivåer under ett lov. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0