Tisdag glädje

Gud vad mysigt det är med höst. Ligger ihop kurad i min säng och lysnar på musik medan det typ är storm utomhus. Så jävla härligt.  Imrogn har jag inte några lektioner så jag kan vara uppe tills när jag vill. Så jävla skönt.
 
Har redan träningsvärk efter ridpasset idag. Kunde knapt galoppera då min häst bara bockade och bockade. Kom aldrig på anledningen, men efter några varv på volten kunde jag i alla fall motverka dem. Jag hade inga sporrar och han verkade verkligen nöjd efter varenda bocksprång. 
Annarsi traven och skritten var han super duktig och efter jag hade fått honom fram till bettet gick det super. Vi övade mycket på slutor och öppnor i galopp, trav och skritt. Hade lite svårt att få bakdelan att göra som  jag ville i början men det släppte med tiden.
Sammanfattningsvis var hela passet så himla roligt och satt typ och skrattade under hela galoppen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0