äntligen en revanch

Hej! Nu är jag hemma efter en dag med mycket slag och lek. Hela dagen har gått ut på ett kasta papper, slå varandra när man känner för det och på något sätt lyckades jag få ett äpple rakt på låret så där kommer det troligtvis vara ett stort och fint blåmärke imorgon.
 
Nu ska jag spendera lite tid med matte boken, ta en liten promenad med Zixten och sen åka iväg till stallet för att få en revanch från i onsdags. Ska bli så hilma skönt att sitta upp igen på en välkänd ponny och ta några språng. Är vekligen taggad för att hoppa. 
 
Sen fram mot kvällen kommer min kära storebror och hans flickvän på middag. Kommer att bli super kul att se dem igen, och när jag går och lägger mig kan jag somna med den sköna känslan av att jag får sova hur långt som helst dagen efter. 
 
Så sammansattningsvis har dagen varit/kommer den att bli helt underbar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0