En helt vanlig dag

God eftermiddag välden. Sitter nu framför datorn med te i min hand och snörvlar. Feeling fresh! Nej, men är faktiskt på bättrings väg vilket är jätte skönt. Förhoppningsvis kan jag andas normalt inför hjelgen, som jag föresten ska spendera forever allone i ett hus som ibland kan knarra till när den känner för det. Ingen panik...
 
Dock kommer jag nog vara för upptagen med plugg inför vårt första prov att jag inte kommer märka något. Det är det jag ska göra idag också. Plugg, plugg, plugg. En helt vanlig eftermiddag helt enkelt. Enligt min syster är jag den mest pluggande människan som han känner, men jag tror faktiskt inte henne. Visst pluggar jag när jag behöver det, vilket visar sig vara hela tiden. Haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0