Härlig med lite paus från et jobbiga...

Nu efter gårdagens lilla sammanbrott mår jag mycket bättre. Hade en vanlig kort och härlig torsdag, och efter skolan drog jag en liten spontanare och åkte hem till Ebba som har legat sjuk i sängen hela dagen. Super mysigt! Saknar verkligen Stella, Ebba och Vernoica. Även fast jag har fler vänner nu än vad jag hade förut så saknar jag dem. Så det var skönt att få vara med någon man känner och känner sig trygg med.
 
Senare när jag var ute på promenad med Zixten träffade jag på Veronica. Vi stod och pratade en liten stund om livet skolan mm. Också super mysig och kul. Nu sitter jag och pluggar en stund, ligger lite efter i matten, vilket är jävligt jobbig om man går natur. Sen verkar det som att alla andra i min klass också gör det så det känns bra att jag inte är den enda som är lite seg, hehe...
 
Så sammanlagt har jag haft en toppen dag idag. I alla fall gemfört med igår. Det kommer i alla fall att bli så skönt med helg. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0