Härlig morgondag

Hej! Snart ska jag gå upp och lägga mig. Tagga att gå upp kl.5 imorgon då. På morgonen ska min klass mötas kl.8 ändå borta i barkaryby. Kommer ta typ 1 timme att åka dit. 
Inga lektioner i morgon då vi ska ha orientering på förmiddagen och sen ska vi till kunskapshuset på eftermiddagen. Kommer att bli super kul! 
Sen efter ska jag åka iväg till stallet för ännu ett intressant ridpass på Quebec. Måste få till ridningen på honom. Sä jävla svårt. Han är bara helt och hållet överallt med bakbenen och hans bockingar i galoppen är jävligt svåra att sitta kvar i, i alla fall om man inte har stigbyglar. Men det ska bli kul att få ännu en chans att prestera ännu bättre. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0