Längtar ut

God eftermiddag. Ligger nu i min säng med min helt egna lapptop. Eller egentligen är det skolans, men jag får ju ha de som min egen i tre år frammåt. Har spenderat största delen av dagen att titta på TV.  Har försökt att träna, men det var så himla tråkigt. Sen har jag även pluggat en massor och tagit ett bad. Super mysigt!
 
Känns som en rätt onödig dag dock, men sånna dagar behöver man ju också. 
Har börjat bli lite uttråkad på helgerna. Sitter endast hemmma, eller åker till stan och spenderar massor av pengar, vilket inte är okej för 5 öre.
Speciellt nu när hösten börjat komma vill jag verkligen ut till stallet. Älskar luften på hösten, och det är enligt mig den bästa tiden att rida på. Inte för varmt, inte för kallt, och så länge det inte regnar en massor, eller när lersäsongen börjar komma så är underlaget bra också. Nu i början av hösten är det perfekt. 
 
Har dock inte chansen att åka ut till något stalll då jag inte har någon häst att komma ut till. Det suger verkligen. Skulle typ bli överlycklig att åka ut till Totte bara för att rida ut 1 gång i veckan. Även om det var så svårt att komma ut ur den hela Totte grejen skulle jag gärna ha tillbaka de mysiga ridturerna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0