oj, vad mycket på tanken

God kvälll, god morgon, god eftermiddag. Det är för alla gånger som jag har glömt att blogga. Jag har bokstavligen helt glömt bort att bloggen. Har haft så mycket annat att tänka på, mer än vanligt. Och ändå har absolut inget spännande hänt i mitt liv. Allt flyter på som vanligt helt enkelt. 
 
Fick dock reda på här om dagen att jag hade mycket mindre pengar än jag trodde. Har ju iof köpt två nya klänningar, ett nytt schabrak, laddare, strupbyxor och nagellack under denna vecka. Fick sedan reda på att jag inte hade fått mitt studiebidarg än. Men nu ska jag i alla fall inte köpte något under två månader. Ricktigt jävla självmords uppdrag, men jag tycker att jag borde kunna klara av det. 
 
Det ända jag måste köpa är ett långspö, lite saker till min inspark (om vi kommer att ha en) och sen förhoppningsvis biljetter till stockholms horseshow. Och om jag kommer dit, så måste jag ju förstås spenera lite pengar då. Har dock inte så bra  koll när det är, så då kanske det har gått två månader. 
 
Nä, nu måste jag krypa ner till sängs igen och tagga morgondagens ångest runda.
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0