Shopping dag!

Jag vet, jag vet. Nu börjar det verkligen eka tomt med inlägg på bloggen, men jag glömmer alltid bort.
 
Idag ska jag iväg till stan med Ebba och Veronica. Kommer att bli super mysigt. Först ska vi shoppa lite (eller jag i alla fall) och sen fika. 
På inköpslistan idag hittar ni dessa två tröjor från jackson. Samma modell, olika färger. Har inte riktigt bestämmt om jag ska köpa båda, men tycker lika mycket om dem. 
 
Den här passar alldeles utmärkt till mina marinblå ridbyxor + skärpet som jag också ska köpa idag.
Den här passar dock bra till ett schabrak som jag vill ha. Shabraket står på min kanske lista så det kanske är smartare att köpa den marinblåa. samtidigt har jag redan så många marinblå, det är ett svårt belslut...
 
Ännu en sak som står på listan är ett mörkbrunt skärp från hööks. Är verkligen i behov av ett skärp som passar ridbyxor som av någon anledning måste ha jävligt smala skärp. Så det här är nog ett absolut köp. Tyckte att det här var snyggt och inte överdrivet dyrt. 
Kanske köp:
 
Mina kanske köp innehåller såklart två stycken schabrak. Först är ju  den som passar bra till den rosa tröjan. Jag tycker jätte mycket om den, gav dock samma schabrak till Stella i födelsedagspresent, men vill fortfarande ha det... Vi kanske inte nödvändigtvis behöver ha på det sammtidigt.
 
 
Sen har vi ju också den här som jag tycker om, och som möjligtvis skulle passa till en av mina kavajer. Dock är inte kavajen helt röd, den är mer hallonfärgad, men långt ifrån skull det inte snynas då schabraket har så pass lite rött i sig.
 
Sen sist och minst viktigt har vi nylonstrumpbyxor, svarta och "hudfärgade". Det spelar ingen roll vart jag ska köpa dem, men dem behövs då mina andra par har gått sönder... Inte lite klumpig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0