Kall, trött och lycklig

Okej, så sitter ute och väntar på att pappa ska komma hämta mig från stallet. Har tagit av min jacka för att ha något att sitta på, så fryser häcken av mig och kan inte stå för att... Ja, jag kan bokstavligen knte stå. 
 
Mina ben har lagt av idag efter morgonspringningen och ett jävligt jobbigt ridpass. Och sen ska vi inte glöma simningen igår och att jag har vaknat kl 5 typ varje dag varenda vecka för att gå ut och springa. Japp, känner mig hurtig. 
Men nu ska jag få åka hem, äta thaimat, stretcha och plugga en jävla massa franska. 
 
Jag har faktiskt varit så jäklans glad den senaste veckan. Kanske beror det på att även om vi har sjukt mycket i skolan, så har jag sten koll, eller är det att jag snart kan lägga ner all min energi på en häst eller så är det vårkänslan som pågår har i Stockholm. Jag hade tillochmed vårskor och vårjacka på mig idag. Lite kallt måste jag erkänna, men det var det värt!! 
Är somsagt super glad och taggad på livet, kan vara en av anledningarna till att jag börjar blogga igen. Who knows?
 
Nä, nu ska jag inte trötta ut er med mitt pladder pladder. Ha en bra kväll!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0