Nystart på hästfronten

 Nu så! Sista hopplektionen och sista gången jag hoppade av Floh idag. En helt ny start, med en helt ny ponny. Och jag kunde inte bara gladare! 

Det ska bli så skönt att slippa allt dömande och utstötande som ridskolan på ett sätt utsätter folk för. Nu säger inte jag att jag var utstött, men det blev nästan jobbigt att åka till stallet. Nu ska jag få rida en C-ponny som heter Charlie. Får lära mig rida på rätt sätt och slippa alla sporrar och spön. 
Är så taggad på en ny start där jag får utvecklas tillsammans med honom och så småningom om klättra i klasserna. 

Änsålänge håller vi fortfarande på med de grundläggande. Men snart så, då kommer vi komma igång ordentligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0