Önskar att det alltid kunde vara så här

Gud vad skönt det skulle vara om lovet var några veckor längre.  Varje dag kunde jag åka till stallet och mysa. Skulle vara helt underbart! Tyvärr slutar lovet om mindre än en vecka, så får njuta så  länge som jag kan.
 
Idag åkte jag tidigt ut till stallet. Vi klippte Charlies ben och longerade ponnisarna sen. Super mysigt och vädret var även så sjukt bra. Sol och nästan vindstilla. Det var inte förens vi åkte där ifrån som det började blir molningt och kallt. 
 
Nu ska jag ialla fall städa  huset och sedan göra mig klar för sista ridpasset på äppelviken. Längtar tills det är över... Lägga fokuset på en häst och ett stall. För första gången på nästan tre år som jag kan göra det. Kommer bli så jäkla skönt!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0