Sportlov!!!

Ghaaa! Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vaknade upp i morse, trodde såklart jag hade försovit mig (som vanligt) men nej! Fick värsta rushet upp tills jag kom ihåg att det är lov. Har det någonsin hänt er? Det var en sådan underbar kännsla att kunna sakta men säkert krypa ner under täcket ett tag till och bara glädjas att jag får sovmorgon i en hel vecka...
 
Idag är det sttädning som står på schemat. Hela huset ska städas och alla kläder ska bort överallt. Sedan måste jag även hinna med att plugga innan, eller efter jag åker i väg till Decibelle. Decibelle är  Ebbas häst som jag ska hjälpa i två dagar medan hon är  bortrest.
 
Nej, men nu måste jag ner och äta lite frukost. Håller på att svälta ihjäl uppe på mitt rum.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0