Throw back

Hej! Tittade precis igenom lite olika inlägg som jag har gjort under de senaste tre åren. Kan inte fatta att jag har haft den här bloggen så pass länge. Nej, men höll på att falla av stolen av skratt. Vetefan vad jag tänkte (och kände för den delen) men det är nästan som att jag var hög i två års tid. Måste ge ett exempel.  
 
                                                                    "¡HOLA!

Nu sitter jag, Belebi och Stellis vid mat bordet och de testar en väldigt spännande liten rätt då de tar hallon sylt på apelsiner. Skulle nog också testa om det var så att jag gillade apelsiner. Hehe! Snart ska vi gå hem till Ebba och titta på när hon rider. De ska få nya hästar! Ååh spännande :P

Titta på lövet jag hittade! Jag hittade det såhär och man såg att den inte var riven.

"
 
Gud vad jag var nöjd med det där lövet. Asso visst,  det var rätt coolt  att den var så naturligt, men asso... Jag finner inga ord. Snacka om att jag måste ha haft bloggtorka. I ett inlägg skrev jag information om min syster. Det säger sig  själv att jag bara var tvungen att komma på något att skriva. Och att jag var tvungen att förklara i varje inlägg vad det var på bilden. Tror man ser det ganska tydligt.  Orkar inte med mig själv...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0