Kraften är tillbaka!

Hej! Asso de senaste dagarna har jag varit helt utan någon energi. Ramlade av under träningen i lördags och slog i huvudet så det kan vara anledningen. Jag har inte haft någon lust att åka till skolan, har inte velat gå upp. Jag har inte kunnat gå ut med Zixten med ett leende på läpparna, inte pluggad eller lyssnat på lektionerna. Har inte ens haft lust att åka till stallet. Och när tillståndet är så passt att det känns tungt att åka ut, då är det något fel.
 
Då idag var det första gången som jag kände att jag var vaken. Visst så försov jag mig en timme och somnade på första lektionen, men efter det vaknade jag upp och har fått mycket gjort under den senaste timmen. Jag har varit ute med Zixten tillsammans med Majken och tagit bilder, jag har gjort färdigt franska läxan och jag har läst flera sidor i Svenska boken. Senare ikväll kanske jag ska städa mitt rum. Vem vet vad som kan hända? Nu känns det i alla fall jätte bra igen! Äntligen säger jag bara!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0