När pengarna tar slut

Hej! Gud vilket dåligt humör jag har haft idag. Varit trött och haft ont i huvudet. Kanske igentligen bara skulle stannat hemma idag och vilat, men nejnej. Jag skulle ut och trotsa naturens lagar och ge mig ut på stan. 
 
Fick i alla fall allt köpt som jag ville ha. Så skönt att kunna släppa allt om bikinisar och om lådor till mitt sminkbord med mera. Nu ska det bli ordning och reda. 
 
Lyxkades köpa ett skal också. Super nöjd över det. Jag vet att många kan tycka att det är "flickigt" eller så, men jag tycker bara att det är väldigt gulligt. Speciellt nu till sommaren.
Och sen behövde jag verkligen ett nytt skal. Gav upp hoppet för det andra skalet för typ ett halvår sedan och har bara haft det för att skydda mobilen. Kanske kan jag ta med det till stallet så det nya slipper bli smutsigt.
 
Ett par solglasögono fick jag också med. Hittade inte någon riktig bild på dem, men ungefär såhär ser de ut. Tycker dem är helt underbara, och lätta att hitta saker att matcha till, eller rättare sagt att matcha dem här till något annat.
 
Köpte även en eyeliner. Inte riktigt den här, men hittade inte den jag köpte på hemsidan. Däremot var det den här jag egentligen ville ha, men det fanns bara en "tester" kvar och en som var öppen av någon anledning, så körde med en liknande med lite längre pensel.
 
Sist men inte minst har jag en bikini. Grå var inte mitt första val direkt, men det visade sig att det var den bästa färgen på mig utav alla jag testade. Gillar även kristallerna så att den inte ser så tråkig ut. Sen är den lite mer show of än en badbikini, så passar perfekt när jag åker till  frankrike!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0