En ny hjälm

Hej. För någon månad sedan ramlade jag av och min kära hjälm fick sin sista ridtur. Därför letar jag nu efter en ny hjälm. Jag har kollat runt som fan och just nu lutar det mycket åt HV-polo hjälmen. Tycker den är så sjukt snygg, och det är inte så många som har den vad jag vet om i alla fall. Dock vet jag inte hur den ser ut i verkligheten eller hurr den ser ut på mig, så åker närsom helst iväg för att testa den.
 
Annars har jag varit inne på Antares, Samshield, GPA och OneK. Men då jag tycker att Antares ser lite för rund ut, GPA är för dyra, OneK är i sammet insperation (vilket blir jävligt jobbig när det regnar) och att min kompis harr en Samshield så var de inte ett allternativ. Så de senaste dagarna har jag försökt att hitta den hjälmen jag vill ha och tillslut föll jag för HV-polo hjälmen, i brunt såklart ;D
 
Antares
Samshield
GPA
 
OneK
 
HV-polo
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0