Snart pallar jag inte mer

Hej. Jag vet, jag vet. Måste ha varit mer än en månad sen jag gjorde mitt senaste och som jag har skrivit innan ska jag inte trötta ut er med ursäkter. Har bara vairt trött, stressad och inte på humör. Precis som vanligt. 
 
Just nu är jag bara sjukt taggad på sommarlov. En semester resa till Grekland och sen iväg till Frankrike med bara mina närmsta vänner. Kan det bli bättre? Tror inte det va? Sen hoppas jag att det blir en jävla massa ridning också såklart. Kommer inte jobba något i sommar heller, vilket ger mig lite dåligt samvete. Men eftersom vi har sålt vårt landställe så har jag ingenstans att jobba. Skit jobbigt är det, men ändå lite  skönt att bara ta det lugnt ett lov. Jag förtjänar det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0